Мұғалімдерге, ата-аналарға және оқушыларға арналған ұсыныстар
Мұғалімдерге арналған ұсыныстар
оныншы сынып оқушыларының сәтті бейімделуі туралы
- Алғашқы айларда жоғары мектепте оқыту айналады кезеңімен жаңа жағдайларына бейімделу және мәртебесін алу құрдастары арасында. Қажет үлкендер көріп, қаншалықты маңызды аға жеткіншек проблемасы кіру жаңа ұжым, көрсетті, оған психологиялық қолдау.
- Оныншы сыныпта жүреді кенеттен ауыстыру критерийлерін, оқушылардың білімін бағалау талаптары педагогтардың ұлғаяды, оқылатын материалды, күрделене түсуде. Сондықтан, Сіз дайын болуға тиіс, бұл оқушы мен орыстардың өте жақсы бағалары, жоғары сыныптарында болуы мүмкін орташа немесе тіпті нашар оқушы.
- Жаман белгі (көзқарасы оқушының) мүмкін емес төмендету өзін-өзі бағалау, бірақ өзгерістерге баланың мінез: ол болуы мүмкін подавленным және тұйық немесе, керісінше, злобным және агрессивті. Сіздің күштерінде, оған көмектесіп, қиындықтарды оқуда. Бұл үшін, ең алдымен анықтау, қандай дәл ол қиындықтарға тап болды.
- Қажет оқушылармен бірге талдап, олардың қателіктері тұжырымдау, жаңа параметрлері үлгерімді бағалау, нақтылау, қандай шарттарға жауап беруі тиіс жазбаша және ауызша жұмыс, рефераттар, баяндамалар. Қажет болған кезде жүргізу, жеке кеңестер.
- Жиі кездесетін оныншы сыныпта проблема - айқын білдірілген ниет кейін демалуға кернеулік тоғызыншы сынып алдында бітіру он бірінші сыныппен. Әрине, оқушыларға қажет передышка. Алайда, үлкен қауіп-қадаммен "расслабившись" бала жоғалтуы мүмкін емес, тек жұмыс тонус, бірақ уақытымызды дайындау үшін бітіру емтихандарына. Жігіттер мен қыздарға түсіндіру қажет келтіріп, ақылға қонымды және дәлелді талаптар бұл оқу 10 - сыныпта- начало іс-қимыл құру кезінде олардың болашақ кәсіби.
Рекомендации для учителей
по успешной адаптации учащихся десятых классов
В ваших силах помочь взрослым детям – учащимся 10 класса легко адаптироваться к последнему этапу обучения в общеобразовательной школе
- Первые месяцы обучения в старшей школе становятся периодом адаптации к новым условиям и приобретения статуса среди сверстников. Необходимо, чтобы взрослые увидели, насколько важна для старшего подростка проблема вхождения в новый коллектив, и оказали ему психологическую поддержку.
- В десятом классе происходит резкая смена критериев оценки знаний учащихся, требования педагогов увеличиваются, изучаемый материал усложняется. Поэтому Вы должны быть готовы к тому, что учащийся, имевший отличные оценки, в старших классах может стать средним или даже слабым учеником.
- Плохие отметки (с точки зрения самого учащегося) могут привести не только к понижению самооценки, но и к изменениям в поведении ребенка: он может стать подавленным и замкнутым или, наоборот, злобным и агрессивным. В ваших силах помочь ему справиться с трудностями в учебе. Для этого, прежде всего надо выяснить, с какими именно затруднениями он столкнулся.
- Необходимо вместе с учащимися проанализировать их ошибки, сформулировать новые параметры оценки успеваемости, уточнить, каким условиям должны отвечать письменные и устные работы, рефераты, доклады. При необходимости провести индивидуальные консультации.
- Нередко встречающаяся в десятом классе проблема - ярко выраженное желание отдохнуть после напряженного девятого класса и перед выпускным одиннадцатым классом. Безусловно, школьникам необходима передышка. Однако есть большая опасность, что основательно «расслабившись» ребенок может потерять не только рабочий тонус, но и драгоценное время для подготовки к выпускным экзаменам. Юношам и девушкам необходимо объяснить, приводя разумные и аргументированные требования, что учеба в 10 классе - начало действий при построении их профессионального будущего.
ҰСЫНЫСТАР педагогтарға және ата-аналарға
Негізгі қажеттіліктерін жасөспірімдер:
1. Самоутверждение құрдастары арасында
2. Өзін-өзі жетілдіру қарым-қатынас
3. Дамыту тәуелсіздік және дербестік
4. Ұмтылу ауыстыру әсерлер және іздеу өткір сезім
5. Өзін-өзі тану, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру
6. Қол жеткізу жеке игілік және қазақстанның материалдық игіліктер.
Негізгі проблемалар жасөспірімдер:
1. Қиындықтар достық қарым-қатынастар мен махаббат
2. Қарым-қатынас ата-анасы және басқа да ересек адамдар ("не шешеді, не отпускают, түсінбейді бермейді, мәжбүрлейді" және т. б.)
3. Мәселелері өзін-өзі бағалау және даму сипаттағы (наразылық білдіреді, өзінің сыртқы түріне және мінез-құлқына)
4. Сезім жүктеме, шаршау (білмеу бақылауға ниет және ұйымдастыру кезінде, білмеу оқуға; жеке әлсіздігі байланысты қайта ағзаның)
5. Проблемы с учебой (үлгерімнің төмендеуі, оқығысы)
6. Өмір жолын таңдау (мұндағы оқуын жалғастыру, мамандық таңдау)
7. Бос уақытын өткізуге.
Көмек көрсету жасөспірімге:
1. Сөзсіз қабылдау жасөспірім, ол көрінеді түсіну және оң қатысты. Жасөспірім сенімді болуы керек, бұл оны жақсы көреді қарамастан, табыстар мен сәтсіздіктер, және салыстырады басқа да;
2. Қарым-қатынастар болуы тиіс, табиғи, сезімін неподдельными және реакция баланың сезімін шынайы;
3. Қарата жасөспірімге пайдалану керек серіктестігінің болдырмай, бұйрықтары және тікелей нұсқаулықтарды;
4. Қарауға жасөспірімге керек сияқты, ересектер, советоваться онымен пікіріне құлақ асуға, әсіресе, егер әңгіме туралы, оның қажеттіліктері немесе оның болашақта;
5. Егер кездесетінін неприятность қажет талдай бірлесіп, мұқият тыңдап жасөспірімнің;
6. Жаза сәйкес келуі тиіс ауырлығына және келтірмеуге физикалық зиян. Жасөспірімге түсіндіру қажет, бұл үшін оны жазаламайды, ал әділетсіз кінәлау ата-аналар болуы тиіс ерлігі алдында кешірім сұрауға ребенком.
Психолог ұсыныстар бойынша емтиханға дайындық
Құрметті түлек! Кез келген емтихан болсын бітіру немесе түсу білдіреді стрессовую жағдайды үшін, оны тапсырады. Стресс бұл – мүлдем ағзаның қалыпты реакциясы. Емтиханға дайындық жүреді жоғары эмоциялық, зияткерлік және физикалық жүктемелермен.
Кернеу жоғарылайды үшін:
- жоғары жеке маңыздылығы, болашақ келіп түскен жоғары білім беру мекемесі – білім мекемесі жоғары білім байланысады таңдау өмірлік жолын, сапқа тұру, мансап, жеке табыспен және т. б.;
- туындаған қауіп-қатерді төмендету самоценности жағдайда сәтсіздік емтиханда пайда болады немесе күшейеді негативті орнату "Мен жаман", "Мен ақылсыз", "Мен неудачница" және т. б.;
- белгісіздік түпкілікті нәтиже – тіпті жеткілікті усердной және адал дайындығы бар кейбір ықтималдығы өту мүмкін емес сынау;
- қажеттілігі танылған, ал кейде және игеру, көлемі үлкен ақпаратты – бітіру емтихандары талап етеді жеткілікті терең білімді іс жүзінде әрбір оқу пәнінің барлық оқу кезеңінде мектеп;
- тапшылығын уақыт – уақыт жетіспеушілігі туындайды қажеттілігі дайындалу бітіру және қабылдау емтихандарына өте қысқа мерзімде;
- тұрақты жинақтау эмоциялық кернеу – эмоциялық, сохраняющееся тапсырылғаннан кейін кезекті емтихан күшейтеді кернеулігі алдында кейіннен әкеледі утомлению пайда болуына, сезімін опустошенности мен дәрменсіздік;
- алдындағы жоғарғы жауапкершілікті педагогтар, сондай-ақ ата-аналарымен, жақын туыстарымен және достарымен – әр педагог байланыстырады бітіру сыныппен белгілі бір күту. Көптеген ата-аналар, сондай-ақ пайда болады қосымша күту балаларға қатысты, олардың мансап, болашақ өмірлік табысқа және т. б. олардың Көпшілігі еске алады жеке табысқа немесе сәтсіздікке емтихандарына, өз тәжірибесі мансаптық өсу.
Емтиханға дайындық (кеңестер, балаларға)
1. Алдын-ала танысыңыз ережесіне және процедурасына емтихан – бұл тастайды әсері тосын емтихан.
2. Есіңізде болсын, ерте Сіз бастайсыз емтихандарға дайындыққа, соғұрлым жақсы. Ойластыру маңызды дайындау тәртібі, жоспарын құру керек, онда тырысу көлемін анықтау үшін материалды күнделікті сабақ, ескере отырып, қолда бар емтиханға даярлықтан уақыт.
3. Емтиханға дайындық ұзақ уақыт, бірақ ол емес қамтуы тиіс мүлдем барлық уақытта. Назар мен концентрациясы әлсіресе, егер ұзақ уақыт айналысуға однообразной өткізді. Ауыстырыңыз ақыл-ой қызметін қимылдау. Қорықпаңыз алаңдап даярлаудан серуендеуге және сүйікті хобби болдырмау үшін қатты, бірақ затягивайте өзгертуді!
4. Бастамас бұрын емтихандарға дайындыққа керек, өзінің жұмыс орнын дайындауға. Ойластыру қажет барлық айналысу үшін қолайлы үшін ғана емес, отвлекало сабақтан үшін барлық қажетті емтиханға дайындалуға арналған қол астында болды: оқулықтар, оқу құралдары, дәптерлер немесе жазбалар үшін қағаз және басқа да. Психологтар, зерттейтін адамға түстің әсері, ұсынады енгізілсін интерьер түстері "дақ": сары, қызғылт-сары, күлгін түсті, өйткені олар зияткерлік белсенділікті оятады.
5. Жоспарлау кезінде күнделікті сабақ ескерген орынды болады сіздің жеке ерекшеліктері, анықтау, сіз кімсіз – "үкі" немесе "бозторғай". Осыған байланысты барынша жүктеу таңғы немесе кешкілік сағаттарды.
6. Дайындықтың әр күніне жоспар даярлау, жақсы анық анықтап алу керек, қандай бөлімдер пәнінің сіз дәл бүгін зерттейді.
7. Анықтаңыз өзіне қалай целесообразнее дайындау барысында бөлуге үйрену, күрделі немесе жақсы таныс материал.
8. Ешқашан тырысу керек үйренуге барлық материал жатқа. Түсіну үшін маңызды болып табылады материал, сондықтан концентрируйте назарын негізгі ой мен ұғымдар. Тырысыңыз перефразировать негізгі ой-оқытылатын мәтіндер, переводя оларды кітап тілі тілі өз ой. Осы қол жеткізілетін болады терең түсіну және есте сақтау материалдың болдырмайтын бездумное зазубривание.
9. Алдында ауызша емтихан жауаптар неғұрлым қиын үшін сізге жақсы болар еді проговаривать дауыстап тұрып айнаның алдында, назар аудара отырып мимику, ым, жұмысшының дене тұрысы. Психологтар анықтағандай, көп айырмашылықтар жай-күйі адам, сол кезде ол емтиханға дайындалады (ақпаратты алады) және емтихан тапсырады (ойнатады ақпаратты), сол қиын оған мәтіннен ақпаратты еске алу. Сіз айтып отырсыз ба материал деп жауап берген жағдайда, сіз сближаете бұл екі күй. Пайдалы әңгіме-жауаптар емтихан сұрақтары: кімге-не (ата-анасына, достарына, сыныптастарына көрсетті).
10. Үйреніңіз жақсы орындауға практикалық тапсырмалар. Қатысушы
Ата-аналарға кеңес емтиханға Дайындық
1. Беріңіз балаңызға психологиялық қолдау. Ол аса маңызды факторы болып табылады, айқындаушы табыстылығы баланың емтихан тапсыру кезінде. Психологиялық қолдау - бұл процесс, онда ересек тоқталады жағымды жақтары мен артықшылықтары баланың нығайту, оның өзін-өзі бағалау көмектеседі, өзіне сену, өз қабілеттерін, қателерді болдырмау, қолдайды жағдайда, сәтсіздіктер. Қолдайтын бала - сену деген жоқ.2. Есіңізде болсын, Сіздің балаңыз емтихан тапсырады, сондықтан оградите оның өз уайым. Алдында баланың алаңдаушылығын күшейтпеңіз емтихан, транслируя оған өзінің жай-күйі. Бұл типті сөйлемдерді: "Я боюсь за тебя емтиханда, менің жаны мазасыз" т. б. үнемі Балаға беріледі толқу ата-аналар. Өздері үлкендер жауапты сәтте мүмкін қиындықтарды шешуге өз көңіл-күйінді, ал бала жас ерекшеліктеріне байланысты эмоционалды
3. Тырысыңыз қалуға тыныш және сындарлы позиция ересек, ол көреді, бір балаға қиын болып, қазір өз көмегін ұсынады. Ықылас білдіріңіз, "баланың", - деп, бүгін жасалған, болды, оңай немесе қиын, қандай қиындықтар туындайды.
4. Бақылаңыз үшін сәбиінің бала, Сізден басқа ешкім алмайды дер кезінде байқау және алдын нашарлауы баланың жағдайы байланысты переутомлением. Жол бермеңіз балаға айналысуға түнде. Аяқтау айналысу қажет күнінен кешіктірмей 22.00. Қамқорлық туралы баланың ұстанған дұрыс күн тәртібі кезінде емтиханға дайындық. Маңыздылығына қарамастан, оқу сабақтарының, одан қалуы тиіс үшін жеткілікті уақыт, демалыс, ұйқы, сыйластық және т. б.
5. Ата-аналар өз балаңызға тиімді жұмсай өз уақыты мен күшімен кезінде емтиханға дайындық. Бірге құрыңыз бойынша жоспар дайындау. Көмектесіңіз бөлу тақырыптарын күндер бойынша. Кез келген сабақ бойынша емтиханға дайындық бастау керек емес, ең қиын, ал сол жақсы таныс береді, жағымды эмоциялар тудырады оң көңіл-күй, жасайды, жағдайды табысты.
6. Демалыс күндері, Сіз ешқайда жоқ, балаға жаса жеңіс күніне дайындық емтихан, әсіресе ауызша. Соңында проговорите баламен оның сезім пайда болған кезде үй емтихан.
7. Үйде бала болуы тиіс ыңғайлы орын, сабақ, мүмкіндігі жеке қалып, сондай-ақ қалауы бойынша прилечь, демалуға. Проследите үшін бірде-бір үй жоқ, оған кедергі болды.
8. Тырысыңыз қамтамасыз ету, баланың толыққанды тамақпен, ол болуы тиіс тұрақты, кем дегенде 5 рет. Мұндай азық-түлік, балық, ірімшік, жаңғақтар, курага және т. б. бас миының жұмысын ынталандырады. Демек, қабылдауға және нақты ақпаратты есте сақтау оңай болады. Сонымен қатар байытуға және түрлендіруге, тамақ өнімдерімен, дәрумендермен - көкөністер (қырыққабат, сәбіз) және жеміс (банан, апельсин, грейпфрут). Олар көмектеседі зарядиться төзімділейтін оң энергиясын. Өте пайдалы кезеңге ішімдік ішуге, тамаққа әр түрлі ботқасын. Олар бай дәрумендер мен микроэлементтерге бай, олар жандандырады ми жарақатын қызметі.
9. Баланың обходился жоқ стимуляторларды (кофе, мықты шай, энергетиктер), жүйке жүйесі емтихан және напряжена. Әдет тұтынуға тыныштандыратын немесе ынталандырушы болуы мүмкін орнығу және қалыптастыруға байланысты жасанды ынталандыру жүйке жүйесі.
10. Егер бала сағат тағыпжүрмесе, міндетті түрде беріңіз сағат емтихан - бұл үрдіс, оған тыныштық пен тастайды артық мазасыздану.
11. Ұпай саны туралы уаымдамаңыз баланың алатын емтихан кезінде және емтиханнан кейін баланы сынамаңыз. Внушайте балаға ой, ұпай саны оның мүмкіншіліктерінің өлшемі.
12. Есіңізде болсын, алдында емтихандар балалар айналып, әсіресе мнительными және үрейлі, мазасыз, шулы "подкармливать" олардың оң эмоциялар. Ешбір жағдайда ругайте емес давите психикасына, тіпті егер бірінші емтихан бала береді Сіз балабақшаға. Ресей жоспарлар, олар вдохновят бала: сен сдашь емтихандар және демалуға барамыз, съездим қаласы, " купим саған жаңа джинсы және т. б.
