Мектепалды даярлық сыныбында оқыту бағдарламасы

Түсіндірме жазба
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қостанай қаласы білім бөлімінің №4 жалпы білім беретін мектебі" КММ мектептің мектепалды сыныбына (5 жастағы балалар) арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың орыс тілді жұмыс оқу жоспарына
2024-2025 оқу жылына
Мектептің мектепалды сыныбына (5 жастағы балалар) арналған жұмыс оқу жоспары мынадай нормативтік құжаттар негізінде әзірленді:
1. Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартымен бекітілген.
2. 2021 жылғы 9 шілдедегі № ҚР ДСМ - 59" білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар " санитариялық қағидаларын бекіту туралы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 13 шілдеде № 23469 болып тіркелді.
3. "Мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру, тиісті үлгілер мен түрлердегі қосымша білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2023 жылғы 07 тамыздағы № 248 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларымен бекітілген (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 31 Тамызда № 29329 болып тіркелген)
4. "Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 Бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларымен (09.09.2022 жылғы №394 өзгертілген).
5. "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (14.10.2022 жылғы №422 өзгертілген).
6. "Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында 2024-2025 оқу жылына арналған білім беру процесін ұйымдастыру туралы" нұсқаулық-әдістемелік хатпен ("балаларды ерте дамыту институты" Оқу-әдістемелік кеңесінің 2024 жылғы 17 маусымдағы № 5 хаттамасы).
Келесі бағыттарды қамтитын 2024-2025 оқу жылына арналған негізгі міндеттер:
мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілердің өмірі мен денсаулығын қорғау;
тәрбиеленушілердің дене, зияткерлік және тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін оңтайлы жағдайлар жасау;
3) сапалы мектепалды даярлықты қамтамасыз ету;
4) азаматтыққа, қазақстандық патриотизмге, адам құқықтары мен бостандықтарын құрметтеуге, қоршаған табиғатқа, Отанға, отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу;
5) тәрбиеленушінің толыққанды дамуын қамтамасыз ету үшін отбасымен тығыз ынтымақтастық;
6) тәрбиеленушілерді тәрбиелеу, оқыту, дамыту және денсаулықты сақтау мәселелері бойынша ата-аналарға консультациялық және әдістемелік көмек көрсету.
Тәрбие-білім беру процесі мыналардың негізінде құрылады:
Перспективалық жоспарға;
Циклограмма;
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын игеру бойынша мониторинг;
Балабақшадағы перспективалық жоспарды үлгілік оқу жоспары мен үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес жас тобында жұмыс істейтін тәрбиешілер, педагогтар (қазақ тілі мұғалімі, дене шынықтыру нұсқаушысы, музыкалық жетекші) жасайды. Перспективалық жоспарда балалардың жасына сәйкес үлгілік бағдарламада берілген әрбір айға арналған міндеттер бөлінеді. Мұғалімдерге тапсырмалар қайталануы мүмкін, сонымен қатар балалардың бағдарламаны игеруіне байланысты толықтырылады, түзетіледі және өзгертіледі. Мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесінің тиімділігі туралы ақпарат алу үшін мониторинг (бастапқы,аралық, қорытынды) арқылы мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағдарламасын іске асыру сапасына ішкі бағалау жүргізіледі.
Мониторинг жылына 3 рет жүргізіледі:
- бастау-қыркүйекте;
– аралық-Қаңтарда;
- қорытынды-мамыр айында.
Мониторинг мақсаты:
- баланың жетістіктерін бақылау;
- балаларды тәрбиелеу мен дамытуға жеке көзқарасты қамтамасыз ету;
- түзету іс-шараларын жедел жоспарлау негізінде білім беру процесін жетілдіру;
- баланың типтік бағдарламаның мазмұнын игеру деңгейін анықтаңыз.
Тәрбиеленушілердің ойын жан-жақты дамуы келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:
- физикалық даму;
- коммуникативтік дағдыларды дамыту;
- танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту;
- шығармашылық дағдыларды, зерттеу қызметін дамыту;
- әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жұмыс жоспарында балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес интеграцияланған ұйымдасқан қызметтердің рұқсат етілген ең жоғары көлемі анықталған.
1) дене шынықтыру
2) сөйлеуді дамыту;
3) көркем әдебиет;
4) грамота негіздері;
5) қазақ тілі
6) сенсорлық;
7) математика негіздері;
8) құрастыру;
9) қоршаған әлеммен танысу;
10) сурет салу;
11) мүсіндеу;
12) аппликация;
13) музыка.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұны Үлгілік оқу жоспарына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті стандартына сәйкес мыналарды қамтиды:
1) тәрбие-білім беру процесінің міндеттерін іске асыру;
2) ұйымдастырылған қызметтің мазмұны;
3) білім беру қызметін тиімді интеграциялау;
4) тәрбие мен оқытудың сабақтастығы, үздіксіздігі қағидаттарын қамтамасыз ету;
5) ұйымдастырылған қызметтің күтілетін нәтижелері.
Мектепте орыс тілінде оқытатын БӨП-тың 2 тобы (5 жаста) жұмыс істейді.
"А" БӨП тәрбиеленушілерінің барлығы – 11, оның ішінде ЕББ бар тәрбиеленушілер-4
Барлығы "Б" БӨП тәрбиеленушілері – 22, оның ішінде ЕББ бар тәрбиеленушілер-0
Мектепке дейінгі ұйымда мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың оқу бағдарламасы бойынша жас топтарында ата-аналардың (заңды өкілдердің ) мүдделерін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілерді тәрбиелеу және оқыту, оның ішінде мониторинг, анықтама нәтижелері негізінде педагогтер (тәрбиеші, музыка жетекшісі, дене шынықтыру жөніндегі нұсқаушы, психолог және логопед) әзірлеген жеке бағдарлама көзделеді ПМПК (психологиялық медициналық педагогикалық комиссия)
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларына сәйкес мектепке дейінгі ұйым өз қызметін келесі кезеңдер бойынша ұйымдастырады:
1) 1 қыркүйектен 31 мамырға дейін-оқу жылы (үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру кезеңі);
2) 1 маусымнан 31 тамызға дейін-жазғы сауықтыру кезеңі;
Мектепалды даярлық сыныбындағы ОЖЖ ұзақтығы - 20-25 минут
Олардың арасындағы үзілістердің ұзақтығы 10-13 минут болуы керек, оның барысында орташа қарқындылықтағы ашық ойындар ұйымдастырылады.
Оқу жылының ұзақтығы-33 апта. Сондай - ақ, БӨП-7 күн үшін қосымша демалыс белгіленді
Бұйрыққа 3-қосымша
Білім және ғылым министрінің
Қазақстан Республикасының
2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының" Қостанай қаласы білім бөлімінің №4 жалпы білім беретін мектебі " КММ орыс тілінде оқыту
Мектептің мектепалды сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (5 жастағы балалар)
2024-2025 оқу жылына
р / с ұйымдастырылған
қызметі / балалар
"А" БӨП қызметі 5 жастағы балалар "Б" БӨП 5 жастағы балалар
Аптасына өткізу жиілігі аптасына нормативтік жүктеме аптасына нормативтік жүктеме
I дене шынықтыру 3 сағат 3 сағат
Дене шынықтыру * * күнделікті
II сөйлеуді дамыту 2 сағат 2 сағат
Көркем әдебиет 2 сағат 2 сағат
Күнделікті коммуникативті қызмет
Қазақ тілі 2 сағат 2 сағат
Қазақ тілі * * * күнделікті
III грамота негіздері 3 сағат 3 сағат
Күнделікті коммуникативті, танымдық іс-шаралар
IV математика негіздері 3 сағат 3 сағат
Күнделікті танымдық, зерттеу қызметі
V сыртқы әлеммен танысу 2 сағат 2 сағат
Күнделікті зерттеу, танымдық, коммуникативтік, еңбек қызметі
VI Сурет 1 сағат 1 сағат
Модельдеу
Қолдану
Жобалау
Күнделікті шығармашылық, бейнелеу қызметі
VII Музыка 2 сағат 2 сағат
Музыка * * * * күнделікті
Барлығы 20 сағат 20 сағат
Ескерту:
* Ұйымдастырылған қызмет-Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыру үшін балалар қызметінің әртүрлі түрлері (ойын, қозғалыс, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы күні бойы педагог ойын түрінде ұйымдастырған интеграцияланған сабақ.
2016 жылғы 12 тамызда №499 "мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) (бұдан әрі – Үлгілік бағдарлама), оның ішінде балаларға қазақ халқының ұлттық құндылықтарын, отбасылық құндылықтарды, патриотизм сезімін, Отанға деген сүйіспеншілікті ояту жөніндегі міндеттер, олар мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, әлеуметтік-мәдени нормаларға, қауіпсіз мінез-құлық ережелеріне сәйкес келеді.
** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күндізгі уақытта балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
*** Күні бойы мемлекеттік тілді меңгеру мақсатында педагогке балалармен бірге үлгілік бағдарламада айқындалған сөздік минимумын балалармен бірге зерделеу, балалар қызметінің әртүрлі түрлерінде тәрбиеленушілердің ауызша үйлесімді сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салт-дәстүрлерімен танысу, белсенді сөздікті байыту, сөйлеу нормаларын, қарым-қатынас мәдениетін меңгеру ұсынылады.
**** Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы ән айтуға, музыка тыңдауға, әндерді жаттауға, импровизацияға, музыкалық-ритақты қимылдарға, балалардың шулы аспаптарында ойнауға және музыкалық іс-әрекеттің басқа түрлеріне уақыт бөлінеді.